Food Industry Economics

ISSN-print: 2312-847X
ISSN-online: 2411-4111
ISO: 26324:2012

Archives

Volume: 10, Issue: 2, 2018

Showing 1-13 of 13 items.
TitleAuthor(s)Language
КАПІТАЛІЗАЦІЯ РИНКУ ЗЕМЛІ ЯК ФАКТОР ПРОДОВОЛЬЧОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
  • О. О. Криницька
  • Т. І. Ткачук
ukr
ГЛОКАЛІЗАЦІЯ ТОВАРНИХ РИНКІВ: ТЕОРЕТИЧНІ Й ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ
  • О. В. Нікішина
  • О. П. Зарудна
ukr
РЕІНЖИНІРИНГ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЯК НАПРЯМ УСПІШНОГО РОЗВИТКУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
  • А. Г. Драбовський
  • П. В. Іванюта
  • М. І. Петренко
ukr
ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ
  • І. М. Агеєва
  • О. В. Агаркова
ukr
ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКІ ОСОБЛИВОСТІ КОМАНДНОГО ЛІДЕРСТВА У СФЕРІ ВИРОБНИЦТВА
  • Г. В. Ангєлов
  • Є. Р. Петракова
  • А. В. Черкаський
ukr
INNOVATIVE DEVELOPMENT STRATEGY FORMATION OF THE MODERN ENTERPRISE
  • O. Kalaman
  • O. Volodina
  • D. Mandrikin
ukr
FINANCIAL INSTRUMENTS FOR PROVISION OF SUSTAINABLE ECONOMIC GROWTH OF TERRITORIAL DEVELOPMENTS
  • L. Vasytynska
  • G. Nemchenko
ukr
КРАЇНИ АЗІЇ – ГОЛОВНИЙ ПАРТНЕР УКРАЇНИ В ТОРГІВЛІ АГРОПРОДОВОЛЬЧИМИ ТОВАРАМИ
  • О. П. Антонюк
  • П. О. Антонюк
  • В. М. Лисюк
ukr
ПОТЕНЦІАЛ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕЩИНИ В РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ
  • О. В. Дишкантюк
  • Д. О. Харенко
  • Л. М. Івичук
ukr
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ
  • В. В. Лагодієнко
  • О. М. Голодонюк
  • В. В. Мільчева
ukr
ОЦІНКА ВПЛИВУ ВИТРАТ І ДОХОДІВ НА ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ НА ПРИКЛАДІ ПП ФІРМА «ГАРМАШ»
  • Т. Д. Маркова
  • В. В. Тройніна
  • С. В. Чорна
ukr
ОСОБЛИВОСТІ СПРОЩЕНОЇ СИСТЕМИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ НА МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВАХ В УКРАЇНІ
  • К. В. Стасюкова
  • Г. Б. Пчелянська
  • А. В. Ткачук
ukr
THE ANALYSIS OF APPROACHES TO THE ESSENCE AND CLASSIFICATION OF FIXED ASSETS
  • T. Stupnytska
  • O. Yevtushevska
  • V. Pryimak
ukr